فریت بار چیست
نوشته شده توسط : navak pendar

نکات مهم در مورد فریت بار به آلمان :

یک هفته تا ده روز قبل از انجام فریت بار به آلمان ، جهت فریت بار با ما تماس بگیرید.

با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه امام خمینی، حداقل دو روز قبل از سفر باید اقدام به انجام فریت بار نمایید.

گمرک امام خمینی ( ره ) در روزهای پنج شنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل می باشد.

جهت انجام فریت بار مسافری ، از شرکت های دارای مجوز فریت بار و دارای دفتر در فرودگاه امام خمینی (ره) کمک بگیرید.

 

راهنمای تحویل بار فریت در آلمان:

1. هزینه انبار داری تا48 ساعت رایگان و بعد از آن با توجه به وزن ، حجم و نوع بار محاسبه می گردد.

2. ارائه پکینگ لیست و اینوویس ، شماره بارنامه و کارت شناسایی (پاسپورت) در مقصد الزامی است.

 

فریت هوایی بارهای مسافری به آلمان، ساده و بی دردسر

ارسال بار به آلمان برای افراد مقیم آلمان و همچنین دانشجویان و یا افراد دارای ویزای کار کاملا قانونی است و شامل مالیات به دولت آلمان نمیشود. به اصطلاح ارسال بارهای مسافری به کشور آلمان Free of Tax است.

هزینه ارسال بار به استرالیا به ازای هر کیلو چقدر است ؟

هزینه هر کیلو بار بسته به مقدار بار مسافر فرق می کند و در بازه های ۴۵ کیلو گرم , ۴۵ الی ۱۰۰ , ۱۰۰ الی ۳۰۰ و ۳۰۰ کیلو گرم به بالا تقسیم می شود . برای هر شهر استرالیا نیز قیمت متفاوت است : با ما تماس بگرید : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

 

بهترین روش ارسال بار به استرالیا کدام است ؟

ارسال بار هوایی مطمئن ترین روش برای ارسال بار مسافری به شهرهای استرالیا می باشد . بدون آسیب دیدگی و در سریعترین زمان بار شما ارسال می شود .

 

کمترین و بیشترین باری که می توانیم ارسال کنیم چقدر است ؟

کالا تجارت اسکان راه کمترین باری که قبول می کند ۴۵ کیلو گرم می باشد به غیر از این به هر میزان باری می توانید ارسال کنید : مبلمان , میز و صندلی , لوازم شخصی , …

کشور استرالیا یک کشور توسعه یافته در نیمکره جنوبی می باشد. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور جهان می باشد. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است. در کشور استرالیا نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند.

دو شهر بزرگ استرالیا سیدنی و ملبورن می باشند. این کشور دارای مرز خاکی با کشور دیگری نیست و دور آنرا از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا وخلی ج در برگرفته ‌است.

استرالیا همچنین سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه به ‌شمار می‌آید که کوچک‌ ترین قاره دنیاست. استرالیا که همچون جزیره ‌ایبزرگ دراقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین ‌شناسی قدیمی ترین خشکی جهان به ‌شمار می‌آید.

کشور توسعه یافته استرالیا واقع در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه ای را برای مهاجران بخصوص مهاجران ایرانی و قشر تحصیل کرده در نظر گرفته است.

این امکانات شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌ زبان با رتبه‌های جهانی‌، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر می‌باشد

استرالیا امکانات بسیار مناسبی برای مهاجران فراهم نموده است. به همین خاطر استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیلکرده می‌باشد.

ارسال بار به استرالیا‌ که در اصطلاح فریت بار به استرالیا نامیده میشود از رایج‌ ترین اقدامات مسافرین برای ارسال بارهای خود به استرالیا می‌باشد. معمولا مسافران باری که به استرالیا ارسال می کنند از وزن بار مجاز برای ارسال به استرالیا بیشتر می باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت بار به استرالیا میکنند.

فرآیند فریت بار به کانادا

فرآیند فریت بار به کانادا می‌تواند از طریق هوایی یا دریایی انجام شود که با توجه به نیاز اکثر مشتریان به ارسال سریع، معمولا جابه‌جایی هوایی محموله و کالا پیشنهاد می‌شود. ارسال دریایی بار به کانادا، با تحویل محموله در بنادر شهرها به طور مثال در بندر مونترال، ونکوور یا تورنتو امکان پذیر خواهد بود. اگر چه ارسال دریایی با هزینه‌های کمتری همراه است و به شکلی مقرون به صرفه می‌نماید؛ اما قطعا مدت زمان طولانی‌تری از زمان ارسال تا تحویل محموله در کانادا، به طول خواهد انجامید. فارغ از انتخاب مشتریان برای روش ارسال بار به کانادا، پس از تماس مشتری با شرکت و ثبت درخواست، اقدامات لازم انجام خواهد پذیرفت.

 

هزینه فریت بار به کانادا

با در نظر گرفتن نوسانات ارزی و عدم ثبات نرخ در این حوزه، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه ارسال بار به کانادا، با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر خود، در خصوص هزینه ارسال، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. به علاوه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

 

دریافت بار فریت شده در فرودگاه‌های شهرهای مختلف کانادا

زمانی که محموله شما در یکی از شهرها و فرودگاه‌های کشور کانادا به زمین نشست، یک بازه زمانی مشخص برای نگهداری رایگان آن در انبار فرودگاه وجود دارد و در صورتی که تاخیر بیشتر برای تحویل بار صورت بگیرد، مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. به طور نمونه در فرودگاه شهر تورنتو، این زمان در حال حاضر 48 ساعته است. از این جهت توجه داشته باشید که حتما خود شما یا هر شخصی که قرار است محموله را در کشور کانادا و در شهر مقصد تحویل بگیرد، برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی نگهداری بار در انبار فرودگاه که معمولا هزینه قابل توجهی نیز خواهد بود، به موقع برای دریافت بار اقدام کند. به همین منظور لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

مزیت استفاده از امکان فریت اضافه بار مسافری چیست؟

نکته 1:

هزینه نگهداری محموله در انبار فرودگاه، تابعی از وزن و حجم کالاهایی است که در انبار نگهداری می‌شوند. بدیهی است که بالاتر بودن وزن و حجم، موجب افزایش هزینه نگهداری خواهد شد.

 

نکته 2:

البته به هر ترتیب با مراجعه در بازه زمانی استاندارد نیز باید هزینه‌ای جزئی چند ده دلاری برای دریافت کردن قبض انبار و بارنامه پرداخت شود که در قیاس با مبلغ نگهداری اضافی بار در انبار فرودگاه، بسیار ناچیز است.

 

نکته 3:

در شرایطی که محموله مورد نظر شما بسیار بزرگ و دارای حجم و وزن زیادی باشد، حتی در صورت مراجعه در مدت زمان استاندارد اعلام شده، باید هزینه‌ای بابت جابه‌جایی آن که ممکن است توسط کارگر انسانی یا لیفتراک و سایر تجهیزات انجام گرفته باشد، بپردازید. (این هزینه در فرودگاه‌های کانادا و در زمان تحویل بار، دریافت خواهد شد.)

 





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: